Název:
Pathtracing na GPU
Překlad názvu:
Pathtracing on GPU
Autoři:
Březina, Karel ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na akceleraci renderovací metody pathtracing. Cílem práce je demonstrace a srovnání výkonnosti implementací pathtracingu na CPU a GPU. Obě implementace budou využívat akcelerační datové struktury. Výsledky jednotlivých optimalizačních technik budou diskutovány a porovnávány mezi sebou. Dále budou rozebrány možnosti rozšíření stávající aplikace.
This bachelor thesis focuses on the acceleration of rendering algorithm pathtracing. Thesis's goal is demonstration and performance comparison between implementation on CPU and GPU. Both implementations will be discussed and compared between themselves. Furthermore, will be describe possibilities of extending existing application.
Klíčová slova:
Bounding volume hierarchy; GPU; Octree; OpenCL; OpenGL; Paprsek; Sledování cest; Sledování paprsku; Uniformní mřížka; WinAPI; Bounding volume hierarchy; GPU; Octree; OpenCL; OpenGL; Pathtracing; Ray; Raytracing; Uniform grid; WinAPI
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/52510