Název:
Budování bezpečnostního povědomí na základní škole
Překlad názvu:
Increase of Security Awareness at the Primary School
Autoři:
Kolajová, Jana ; Helena,, Doložílková (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou budování bezpečnostního povědomí na základní škole. Práci lze rozdělit na tři hlavní části. V úvodní části jsou uvedeny základní pojmy z oblasti informační bezpečnosti a stručný popis legislativních náležitostí, které je třeba dodržet pro správný návrh programu. Ve druhé části je provedena analýza současné situace na vybrané základní škole, včetně zpracování analýzy SLEPT, Porterovy analýzy pěti sil, analýzy 7S a SWOT. V praktické části je představen návrh zavedení programu, který je plně uzpůsoben požadavkům a potřebám základní školy. V poslední části jsou zhodnoceny přínosy a nedostatky zavedeného řešení.
This diploma thesis is focused on the development of informational environment safety awareness at primary schools. The thesis consists of three main parts. The introduction explains the basic safety terms and briefly describe the legislative essentials necessary for this proposal. The second part consists of the analysis of the current situation at the school chosen for this research, including SLEPT analysis, Porter´s analysis, 7S analysis, and SWOT analysis. The practical part introduces the proposal of implementation of the program which is tailored to the requirements and needs of the primary school. The final part evaluates the pros and cons of the implemented solution.
Klíčová slova:
budování bezpečnostního povědomí; data; GDPR; informace; informační bezpečnost; ISMS; kybernetická bezpečnost; cyber security; data; Development of security awareness; GDPR; information; information security; ISMS
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178067