Název:
Real-time generátor 2.5D herního světa
Překlad názvu:
Real-Time Generator of 2.5D Game World
Autoři:
Dubec, Matej ; Pečiva, Jan (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [slo][eng]
Cieľom tejto práce je návrh a tvorba generátoru herného sveta fungujúcom v reálnom čase, v hernom engine Unity. Práca sa zaoberá princípmi hernej tvorby, metódami procedurálnej generácie prvkov v hrách a ďalej popisuje návrh a implementáciu generátoru.
The goal of this thesis is to design and create a game world generator, working in real-time, in Unity game engine. The thesis revolves around principes of game creation, methods of procedural generation of objects used in games and describes the design and implementation of the generator.
Klíčová slova:
fractals; game engine; game world; L-systems; Perlin noise; procedural generation; Unity
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/208266