Název:
Přínosy elektronického obchodu pro firmu a jeho propagace
Překlad názvu:
Benefits of E-shop for Company and its Propagation
Autoři:
Pawlas, Roman ; Jedzoková, Elžbieta (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce hodnotí současný stav elektronického obchodu Mgr. Elžbiety Jedzokové a jeho přínosy pro firmu. Na základě vyhodnocení současného stavu jsou navrženy kroky, které zajistí optimalizaci a propagaci na Internetu.
Bachelor´s thesis evaluates the current state of e-commerce Mgr. Elžbiety Jedzokové and its benefits for the company. Based on the evaluation of the current situation are proposed steps to ensure optimization and promotion on the Internet.
Klíčová slova:
e-shop; elektronický obchod; Internet; přínosy; SEM; SEO; webhosting.; benefits; E-commerce; e-shop; Internet; SEM; SEO; webhosting.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18226