Original title:
Návrh na zavedení koncepce KCRM do firmy
Translated title:
Implementation Proposal of KCRM Conception into the Company
Authors:
Tomanová, Lucie ; Grošek, František (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku spokojenosti zákazníků. Teoretická část představuje vymezení obecných řešení problémů spojených se spokojeností zákazníků a přiblížení koncepce KCRM. Praktická část je orientována na konkrétní firmu a návrh potřebných kroků k zavedení koncepce KCRM do tohoto podniku. Výsledkem této koncepce by mělo být zefektivnění obchodování s klíčovými zákazníky k oboustranné spokojenosti.
This bachelor thesis focuses on the issues of customer satisfaction. Theoretical part of defining a general solution to problems associated with the customer satisfaction concept and approach KCRM. The practical part is focused on a particular company and propose steps to introduce the concept KCRM into this firm. The result of this approach should be to streamline business with key customers to mutual satisfaction.
Keywords:
CRM; Customers; KCRM; satisfaction; CRM; KCRM; spokojenost; Zákazníci
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/1521