Název:
Uplatnění marketingu ve společnosti Verizon Business
Překlad názvu:
Aplication of Marketing in Verizon Business Company
Autoři:
Kiss, Miroslav ; MBA, Peter Balco, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Bakalárska práca poskytuje informácie o problematike uplatnenia marketingu vo vedení spoločnosti Verizon Business. Analyzuje súčasnú situcáciu v segmente zákazníkov regiónu EMEA ( Európa, Stredný východ, Afrika) a ponúka návrh na zlepšenie súčasného procesu aplikácie marketingu prostredníctvom intenzívnejšej propagácie spoločnosti s cieľom získať nových zákazníkov v krajinách, v ktorých momentálne nemá také silné zastúpenie.
This bachelor thesis provides information about application of marketing in Verizon Business company. Provides an analysis of current situation in segment customers EMEA region (Europe, Middle East, Africa) and a proposal to improve the current process of application of marketing through increased promotion of the company to acquire new customers in countries where it currently hasn´t got a strong presence.
Klíčová slova:
application of marketing; customers; international makreting; Marketing; promotion of company; segment customers; Verizon Busines
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3540