Original title:
Marketingové strategie pro začínající Start-up projekt
Translated title:
Marketing Strategy for New Start up Project
Authors:
Chmelař, René ; Ulč, Jakub (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2022
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingové strategie pro novou začínající Start-up službu s názvem SportNaDosah. Cílem bude zjistit dle preferencí uživatelů a zákazníků typy strategie, na které se zaměříme v počátku fungování projektu. Vhodně zvolené strategie pomohou ke zvýšení povědomí a také jakým směrem a jakou cestou budeme postupovat a rozvíjet své podnikatelské cíle dále. Správná volba má tudíž pomoct k očekávanému růstu a prosazení se na specifickém trhu.
The aim of the Diploma Thesis is to choose marketing strategies for the new Start-up service SportNaDosah. The goal will be to find out users and customers preferences which help to design strategy that we will focus on at that the beginning of the project. Appropriately chosen strategies will help to raise awareness and also in which direction and in what way I will proceed and develop my business goals further. The right choice should help the expected growth and penetration on the specific market.
Keywords:
analysis; Canvas method; marketing; marketing strategy; Start-up; analýza; Canvas Metoda; marketing; marketingové strategie; Start-up
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/205076