Název:
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Překlad názvu:
Analysis and Design of E-commerce Firms
Autoři:
Deutsch, Vojtěch ; Ondrušek, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá zpracováním vnitřní a vnější analýzy dané společnosti za účelem návrhu varianty elektronického obchodu, která bude vybrána na základě daných kritérií. Součástí vlastního návrhu bude vybrané řešení společně s návrhem vzhledu a možnostmi nástrojů e-marketingu.
The Master's thesis is dealing with elaboration of internal and external analysis of the given company in purpose of the proposal of e-commerce of the company, which will be chosen based on the given criterias. There will be included in the own proposal the chosen solution together with proposal of the appearance and options of e-marketing tools.
Klíčová slova:
B2C; e-marketing; elektronické podnikání; Elektronický obchod; SEO optimalizace; B2C; e-business; E-commerce; e-marketing; SEO optimization
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33351