Název:
Jižní obchvat Kyjova
Překlad názvu:
Southern bypass Kyjov
Autoři:
Guráň, Pavel ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem diplomové práce je prověřit vedení silnice I/54 jižně od města Kyjova s ohledem na platné územní plány dotčených obcí. Navrhovaný obchvat bude především odvádět dopravu mimo jižní část města. Důvodem pro postavení obchvatu je odklonění silného tranzitního provozu, zvýšení bezpečnosti ve městě a snížení negativních vlivů od dopravy. Diplomová práce je dále rozšířena o prověření možného vedení silnice II/432 západně od města. Navrhovaný západní obchvat vychází z koncepčních záměrů Jihomoravského kraje. Výhledově bude odvádět dopravu mimo město a umožní napojení na západní oblast Kyjova.
The subject of this diploma thesis is the study of the route of the road I/54 south of the town of Kyjov with regard to the valid zoning plans of the municipalities concerned. The projected bypass will primarily divert traffic off the southern part of the town. The reasons for constructing the bypass are to divert heavy transit traffic, to increase safety in the town and to reduce the negative impacts of transport. The diploma thesis further includes the study of the potential route of the road II/432 west of the city. The projected western bypass is based on the conceptual plans of the South Moravian Region. The western bypass will prospectively divert traffic off the town and enable the connection to the western area of Kyjov.
Klíčová slova:
intenzita dopravy; jižní obchvat; Kyjov; křižovatka; Sobůlky; tranzitní doprava; Vlkoš; západní obchvat; územní plán; crossroad; Kyjov; local zoning plan; Sobůlky; southern bypass; traffic intensity; transit traffic; Vlkoš; western bypass
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/37930