Original title:
Implementace moderních komunikačních technologií v obchodním oddělení
Translated title:
Implementation of Modern Communication Technologies in Business Department
Authors:
Šafránková, Ivana ; Ševinská, Jitka (referee) ; Ondrák, Viktor (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem diplomové práce je zavedení nových komunikačních prostředků u obchodních zástupců za účelem efektivnější a kvalitnější komunikace, úspory času a lepší řízení organizace práce.
The target of master's thesis is implementation of new communication technologies for sales representatives in order to effective and quality communication, time saving and better leading work.
Keywords:
communications media; customer; customer maintaining; document analysis; order; product monitoring; samples accounting; analýza dokladů; evidence vzorků; komunikační prostředky; monitoring výrobků; objednávka; zákazník; údržba zákazníků
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/12728