Original title:
Komunikační mix společnosti Horimex cars, s.r.o
Translated title:
Proposal of Communication Mix of Horimex cars, s.r.o.
Authors:
Czabeová, Ivana ; Malínková, Šárka (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Horimex cars, s.r.o. Cílem je navrhnout opatření ke zlepšení komunikačního mixu, které by měly vést ke zvýšení povědomí zákazníků o firmě a zlepšení postavení firmy na trhu.
The bachelor thesis deals with the communication mix of Horimex cars, s.r.o. The aim is to propose measures to improve the communication mix, which should lead to increase awareness of the company and improve the firm's market position.
Keywords:
communication; communication mix; interview.; Marketing; marketing mix; interview.; komunikace; komunikační mix; Marketing; marketingový mix
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/31910