Název:
Grafické demo v 128kB
Překlad názvu:
Graphics Demo in 128kB
Autoři:
Záleta, Martin ; Polok, Lukáš (oponent) ; Vanek, Juraj (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce pojednává o klíčových prvcích v procesu tvorby jednoduchých 3D grafických animací (dem) s hlavním důrazem na minimalizaci množstva externích zdrojů jako dynamických knihoven, povrchů a modelů. Výsledná aplikace je složena z okna vytvořeného s pomocí WinAPI, které je naplněno plně funkční scénou, která využívá rozhraní OpenGL a OpenGL Shading Language pro kontrolu nad zobrazováním celé scény, její osvětlením a povrchy.
This paper describes the key elements in the process of making simple 3D graphic animations (demos) with the main focus on minimalizing the amount of external resources such as dynamic libraries, textures and models. The resulting application is comprised of a window created using WinAPI, which is filled with a fully operational scene, that uses the environment of OpenGL and OpenGL Shading Language for the control over displaying the whole scene, its lightning and textures.
Klíčová slova:
128kB; demo; GLSL; OpenGL; VBO; WinAPI; 128kB; demo; GLSL; OpenGL; VBO; WinAPI
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/55888