Název:
Srovnání efektivnosti nízkonákladových forem reklamy
Překlad názvu:
Comparison of the Effectiveness of Low Cost Advertising
Autoři:
Mareš, Karel ; Nový, Ondřej (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářské práce se zaměřuje na rozbor placeného i neplaceného reklamního využití sociální sítě Facebook. Placenou reklamu Facebooku potom srovnává s nástrojem společnosti Google a ukazuje výhody a nevýhody každé z nich. Dále práce obsahuje srovnání reklamy letákové virtuální s reklamou tištěnou.
This bachelor`s thesis is focused on the analysis of the utilization of the paid and unpaid advertisement on the social network Facebook and compare the paid advertising on Facebook with the similar tool from Google and shows the advantages and disadvantages of each of them. Thereafter there is a comparison between the virtual flyer and the printed advertisement.
Klíčová slova:
Facebook; Google Adwords; Letáková reklama; Marketing; PPC; Reklama; Sociální sítě; Advertisement; Facebook; Google Adwords; Leaflet advertising; Marketing; PPC; Social networks
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25575