Original title:
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Translated title:
Sales Promotion and Advertising of Company
Authors:
Lésková, Veronika ; Ulč, Jakub (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2021
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřená na marketingovou komunikaci společnosti Wellness Atrium s cílem podpořit oblast podpory prodeje a reklamy. Teoretická část je zaměřená na marketing, marketingovou komunikaci a podrobnější popis podpory prodeje a reklamy. Praktická část pojednává o představení společnosti a zároveň analyzuje současnou marketingovou situaci. Následně navrhovaná část vychází z provedených analýz, která obsahuje doporučené návrhy na zlepšení marketingové komunikace v oblasti podpory prodeje a reklamy
The bachelor thesis is focused on the marketing communication of the company Wellness Atrium in order to support the area of sales promotion and advertising. The theoretical part deals with marketing, marketing communication and more detailed description of sales promotion and advertising. The practical part deals with the introduction of the company and also analyzes the current marketing situation. Subsequently, the proposed part is based on the analysis, which contains recommended suggestions for improving marketing communication in the field of sales promotion and advertising.
Keywords:
advertising; communication; Marketing; marketing; sales promotion; marketing; Marketingová komunikace; podpora prodeje; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/200272