Název:
Průzkum produktů turistického informačního centra v Pelhřimově v návaznosti na analýzu zážitkového marketingu
Překlad názvu:
Research of products TIC (tourist information centre) in Pelhřimov in sequence of event marketing
Autoři:
KOSOVÁ, Martina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Pro zpracování bakalářské práce bylo zvoleno město Pelhřimov, které nabízí návštěvníkům možnosti sportovního i kulturního vyžití, nachází se zde mnoho atraktivit, především kulturních. Dalším důvodem bylo, že se zde koná mezinárodní festival {\clqq}Pelhřimov {--} město rekordů``, ke kterému neodmyslitelně patří Muzeum rekordů a kuriozit. Toto muzeum je jediné svého druhu ve střední Evropě. Muzeum i mezinárodní festival jsou pod záštitou agentury Dobrý den.The TIC has only one product, which is relevant to event marketing. So the work was aimed at products of {\clqq}Dobrý den`` agency, especially at International festival {\clqq}Pelhřimov - the town of records`` and at Museum of records and rarities. In this work was also projected the resolution how to achieve increases of tourists, which would come to Pelhřimov and neighbourhood with a view to other activities than the International festival is. In the conclusion of the work were compiled results of questionary.
Klíčová slova:
cestovní ruch; Pelhřimovsko; zážitkový marketing; event marketing; Pelhřimov region; services; tourism Citace: KOSOVÁ, Martina. Průzkum produktů turistického informačního centra v Pelhřimově v návaznosti na analýzu zážitkového marketingu. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/7926