Název:
Začít spolu
Překlad názvu:
Step by Step
Autoři:
JINDROVÁ, Klára Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Anotace Cílem práce je definovat pozitiva a negativa vzdělávání dětí v programu Začít spolu, definovat podmínky pro jeho realizaci a přiblížit čtenářům režim dne a vzdělávací metody v této alternativě. V teoretické části objasňuji východiska a pedagogické zásady programu, definuji cíle a formy vzdělávání, zvláštní pozornost věnuji organizačním formám vzdělávání a podmínkám, za kterých je lze úspěšně realizovat. V praktické části se zaměřuji na zjištění současného zastoupení této alternativy v síti českých mateřských škol a přejímání jejích organizačních forem v běžných mateřských školách. Práci doplňuji videozáznamem dne v mateřské škole zařazené do programu Začít spolu.Abstract Target of this thesis is to define pre-school education program "Step by step" and highligt its for and against. Further, to define realization conditiones and to describe daily schedule and education practices of this alternative training program. Theoretical part descibes resources, pedagogical principles, targets, education forms and especially organization forms and conditiones for successful realization. Practical part checks current status of representation and acceptance of this alternative training program at czech pre-school system. Essential part of thesis is a videorecord "One day at pre-school with Step by step".
Klíčová slova:
alternativní; centra aktivit.; individualizace; Klíčová slova Začít spolu; activity centres.; alternative; individuation; Key Words Sep by step Citace: JINDROVÁ, Klára. Začít spolu. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/19916