Název:
Návrh komunikačního mixu společnosti
Překlad názvu:
Proposal of Comunacation Mix
Autoři:
Malíková, Monika ; Zemánková, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na rozbor komunikačního mixu společnosti OKNO SYSTEM s. r. o., která se zabývá prodejem oken, dveří a sekčních garážových vrat včetně souvisejícího příslušenství. V práci se věnuji zefektivnění komunikačního mixu, aby se firma dostala do povědomí mezi potencionálními zákazníky, a tím zlepšila svoje postavení na trhu.
The bachelor thesis is focused on the analysis of the communication mix of the OKNO SYSTEM s.r.o. company, which is the seller of the plastic, alluminium and wood windows and doors. I am solving in this thesis especially the setting-up of the effective communicative mix and company standard so that the company can have long term prosperity.
Klíčová slova:
komunikace; marketing; marketingový mix.; podpora prodeje; propagace; public relations; reklama; advertising; communication; marketing; marketing mix.; promotion; publicity; sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4118