Název:
Návrh komunikační strategie pro e-shop s obuví
Autoři:
Bohuš, Martin Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zaměřuje na návrh účinné kombinace on-line marketingových nástrojů a sociálních sítí pro propagaci on-line obchodu s luxusními sportovními teniskami. Teoretická část se věnuje popisu a analýze dostupných on-line marketingových nástrojů, marketingové strategie a možného způsobu provozování e-shopu. Pro praktickou aplikaci je použit reálný e-shop založený v roce 2022.The thesis focuses on the design of an effective combination of on-line marketing tools and social networks for the promotion of on-line shop with luxury sport sneakers. The theoretical part is devoted to the description and analyses of avai-lable on-line marketing tools, marketing strategy and possible way of running e-shops. The real e-shop established in 2022 is used for the practical application.
Klíčová slova:
communication mix; communication strategy; e-shop; komunikační mix; komunikační strategie; marketing; optimalizace pro vyhledávače; PPC; search engine optimization