Název:
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Autoři:
Kočí, Kristýna Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá významem content marketingu a jeho využitím v marketingu ubytovacích služeb. Content marketing je na vzestupu, a nejen v ob-lasti cestovního ruchu může pomáhat v budování si dlouhodobých vztahů a tím pod-porovat růst podniků. Cílem diplomové práce je stanovit doporučení k využívání content marketingu ve firmách hotelového typu nabízejících ubytovací služby v Brně. Práce využívá dostupná sekundární data pro analýzu stavu současného trhu z hlediska content marketingu a také na identifikaci cílových segmentů. Důležitým zdrojem informací však byl sběr primárních dat s využitím hloubkových rozhovorů se zástupci firem (n = 6) a se zástupci cílového segmentu (n = 6). Výsledné návrhy jsou formulovány prostřednictvím základních procesů content marketingu.The diploma thesis deals with the importance of content marketing and its use in the marketing of accommodation services. Content marketing is on the rise and it is not only in the travel industry that it can help build long-term relationships and thus support business growth. The aim of the thesis is to determine recommendati-ons for the use of content marketing in hotel companies offering accommodation services in Brno. The thesis uses available secondary data to analyse the state of the current market in terms of content marketing and also to identify target segments. An important source of information was the collection of primary data using in-depth interviews with company representatives (n = 6) and representatives of the target segment (n = 6). The final recommendations are formulated through the basic processes of content marketing.
Klíčová slova:
content marketing; hotel industry; hotelnictví; marketing služeb; obsahový marketing; online marketing; services marketing