Original title:
Analýza spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny
Translated title:
Analysis of costumer's satisfaction with a retail store
Authors:
BRATHOVÁ, Jaroslava Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce je zjistit míru spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny s nákupní atmosférou prodejny a s celkovým nákupem a na základě analýzy navrhnout opatření na zlepšení. Informace byly získány dotazováním a osobním pozorováním v prodejně. Následně byla data zpracována a vyhodnocena. As main target was to find the rate of customer{\crq}s satisfaction of chosen retail unit with purchasing atmosphere of unit and also the completely purchase. To propose the corrective actions for improvement. Any information obtained by asking and personal observation in store. Consequently, the data were processed and evaluated.
Keywords:
customer; marketing research; retail; shopping atmosphere; shopping environment; maloobchod; marketingový výzkum; nákupní atmosféra; nákupní prostředí; zákazník Citation: BRATHOVÁ, Jaroslava. Analýza spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15170