Original title:
Hodnocení marketingové komunikace firmy Bohemia Trade CZ s.r.o.
Translated title:
Evaluation of marketing communication of company Bohemia Trade CZ s.r.o.
Authors:
STIFTEROVÁ, Alice Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem této diplomové práce je zhodnocení nástrojů marketingové komunikace používaných ve firmě Bohemia Trade CZ s.r.o. a poté návrh řešení pro zlepšení v této oblasti. Základem pro vytvoření této práce a dosažení stanovených cílů bylo zpracování dat a informací čerpaných z vnitropodnikových materiálů a poskytnutých sledovanou firmou.The objective of this diploma thesis is evaluation of marketing communication tools which are used by company Bohemia Trade CZ s.r.o., afterthat the concept of solution of improvement in this sphere. The base of elaboration of this thesis and achieving the objective was processing of data and information, which were gathered from intercompany materials and supplied by examinated company.
Keywords:
communication mix; marketing; marketing communication; marketing communication tools; packaging material; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; nástroje marketingové komunikace; obalový materiál Citation: STIFTEROVÁ, Alice. Hodnocení marketingové komunikace firmy Bohemia Trade CZ s.r.o.. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15045