Original title: Využití marketingového mixu v cestovním ruchu pro oblast Českokrumlovsko
Translated title: Use of marketing mix in tourism for the region Český Krumlov
Authors: GUTWIRTHOVÁ, Renata
Document type: Bachelor's theses
Year: 2010
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertising; direct marketing; distribution; Marketing mix; packages.; price; product; promotion; promotion mix; public relations; tourism; 4 P; cena; cestovní ruch; direct marketing; distribuce; Marketingový mix; marketingový výzkum; podpora prodeje; produkt; propagace; propagační mix; propagační prostředky.; public relations; reklama; segmentace trhu; služby
Citation: GUTWIRTHOVÁ, Renata. Využití marketingového mixu v cestovním ruchu pro oblast Českokrumlovsko. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/14965

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-53664


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share