Název: Využití marketingového mixu v cestovním ruchu pro oblast Českokrumlovsko
Překlad názvu: Use of marketing mix in tourism for the region Český Krumlov
Autoři: GUTWIRTHOVÁ, Renata
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4 P; cena; cestovní ruch; direct marketing; distribuce; Marketingový mix; marketingový výzkum; podpora prodeje; produkt; propagace; propagační mix; propagační prostředky.; public relations; reklama; segmentace trhu; služby; advertising; direct marketing; distribution; Marketing mix; packages.; price; product; promotion; promotion mix; public relations; tourism
Citace: GUTWIRTHOVÁ, Renata. Využití marketingového mixu v cestovním ruchu pro oblast Českokrumlovsko. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/14965

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-53664


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet