Název:
Faktory kvality služeb ovlivňující nákupní chování návštěvníků lázeňských destinací
Autoři:
Kucinová, Martina Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá problematikou faktorů kvality služeb, které ovlivňují nákupní chování lázeňských návštěvníků, konkrétně českých samoplátců. Cílem této práce je stanovit pořadí významnosti faktorů kvality, identifikovat faktory, které mají vliv na loajalitu a zjistit možné závislosti na pohlaví, věku a vzdělání návštěvníků. Tohoto cíle je dosaženo statistickým zpracováním dat vzešlých z primárního šetření. Na základě výsledků jsou formulovány návrhy a doporučení, které mohou přispět ke zvýšení kvality služeb, a tedy obecně ke zlepšení celkové konkurenceschopnosti poskytovatelů lázeňských a wellness služeb.This diploma thesis deals with issues of quality of services, which influence the purchasing behaviour of spa visitors, namely Czech self-payers. The aim of this work is to determine the order of significance of quality factors, to identify factors that affect loyalty and to identify possible dependencies on gender, age and education of customers. This objective is achieved by statistical processing of data originating from the primary survey. Based on the results, suggestions and recommendations are formulated that can help improve service quality and improve the overall competitiveness of spa and wellness services providers.
Klíčová slova:
faktory kvality; kvalita; lázeňství; nákupní chování; samoplátci; služby; wellness