Název:
Marketingová komunikace v cestovním ruchu
Překlad názvu:
Marketing communication in tourism
Autoři:
JUSKOVIČOVÁ, Klára Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce analyzuje marketingovou komunikaci a možnosti jejího využívání v oblasti cestovního ruchu. Východiskem je propojení teoretických poznatků s činností vybraných cestovních kanceláří v praxi. Předmětem zkoumání jsou cestovní kanceláře v Táboře. Výběr společností zahrnutých do této práce byl dán především s ohledem na co nejširší zastoupení specializace firem a také jejich mírou ochoty spolupracovat a sdílet data. Tato práce se také zabývá preferencemi respondentů v oblasti produktů cestovních kanceláří a marketingové komunikace.The aim of this graduation thesis was to analyze some possibilities of marketing communication in tourism. For this analize were chosen travel agencies in Tábor. The partial objects consisted in the analysis of supply of researched travel agencies including their marketing communication. There was found out also demand of products in tourism. After analyses were prepared some recommendations for improvement.
Klíčová slova:
Cestovní ruch; marketing; marketingová komunikace; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; reklama; advertisement; marketing; marketing communication; personal sale; public relations; sales promotion; Tourism Citace: JUSKOVIČOVÁ, Klára. Marketingová komunikace v cestovním ruchu. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/11446