Název:
Návrh sponzorské nabídky pro potenciální partnery SC Xaverov Horní Počernice
Překlad názvu:
Sponsorship proposal for potential partners of SC Xaverov Horní Počernice
Autoři:
Talašová, Zuzana ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Návrh sponzorské nabídky pro potenciální partnery SC Xaverov Horní Počernice Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je vytvořit návrh sponzorské nabídky pro potenciální sponzory SC Xaverov Horní Počernice. Sekundárním cílem je analýza současné nabídky klubu pro sponzory a vytvoření návrhů na zlepšení současné spolupráce se sponzory. Metody: Jako hlavní metoda byl v této práci využit polostrukturovaný rozhovor s jedním ze členů vedení klubu. Pro získání dodatečných informací byla provedena případová studie a analýza dokumentů týkajících se sponzoringu klubu. Výsledky: Na základě analýzy současné situace klubu bylo zjištěno, že klub nemá vypracované žádné sponzorské balíčky ani souhrn nabídky protislužeb pro sponzora. Proto bylo vytvořeno pět sponzorských balíčků, které mohou klubu usnadnit vyjednávání se sponzory. Dále byl vytvořen souhrn protislužeb, které má klub ve svých možnostech, ale momentálně je nenabízí. Klubu bylo také doporučeno vytvořit sekci pro sponzory na svých webových stránkách a zhotovit grafické zpracování sponzorské nabídky, jejíž návrh byl vytvořen. Klíčová slova: marketing sportu, sponzoring, sponzorský balíček, fotbalTitle: Sponsorship proposal for potential partners of SC Xaverov Horní Počernice Objectives: The aim of this thesis is to create a new sponsorship proposal for potential sponsors of SC Xaverov Horní Počernice. The secondary goal is to analyse sponsorship proposals for their actual sponsors and suggest and recommend appropriate measures to improve the current partnerships. Methods: The main method used in this thesis was a semi-structured interview with the head of management of the club. To obtain additional information, a case study and analysis of documents related to the sponsorship of the club have been made. Results: Based on the analysis of the club's current state, it was found that there are no sponsorship packages or an inventory of assets for the sponsors. Therefore, a new collection of five sponsorship packages was created. Those can help the club's bargaining with the sponsors. Furthermore, an inventory of assets which are within the club's reach but are currently not being offered has been created. The club has been also advised to create a section on their webpage dedicated to their potential sponsors and to create the graphic design of the sponsorship proposal. Keywords: sport marketing, sponsorship, sponsorship package, football
Klíčová slova:
fotbal; sponzoring; sponzorský balíček; sport marketing; football; marketing sportu; sponsorship; sponsorship package