Název:
Analýza využití regionální značky v oblasti Krkonoš
Překlad názvu:
The analyse of exploitation the regional brand in the region of Krkonoše
Autoři:
VLÁŠKOVÁ, Lenka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na analýzu využití regionální značky a dopadů u výrobců certifikovaných produktů v oblasti Krkonoše. Konkrétně byl výzkum zaměřen na značku "Krkonoše - originální produkt."This work analyses the development of usage the regional brand and impact by producents certification of product in the regional of Krkonoše. I have choosen on the brand "Krkonoše - original product."
Klíčová slova:
cestovní ruch; marketing; marketingový mix; regionální značka; značka; brand; marketing; marketing mix; regional brand; tourism Citace: VLÁŠKOVÁ, Lenka. Analýza využití regionální značky v oblasti Krkonoš. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15084