Original title:
Podpora prodeje a reklama konkrétní restaurace
Translated title:
Sales Promotion and Advertising of a Specific Restaurant
Authors:
Hoang, Linh Chi ; Hoang, Tuan Lam (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2022
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je vypracována pro restauraci Viet Palace. Zabývá se marketingovou komunikací především v oblasti podpory prodeje a reklamy. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy v marketingu. V praktické části je analyzován současný stav podniku. Zejména se provádí analýza komunikačního mixu a analýzu konkurence. V poslední části práce jsou představeny vlastní návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové strategie podniku, které vychází z předešlých analýz.
The bachelor thesis is prepared for the restaurant Viet Palace. It deals with marketing communication mainly in the field of sales promotion and advertising. The theoretical part focuses on the basic concepts in marketing. The practical part analyses the current state of the company. In particular, an analysis of the communication mix and a competitor analysis is carried out. In the last part of the thesis, own suggestions and recommendations for improving the marketing strategy of the company are presented, based on the previous analyses.
Keywords:
advertising; Marketing; marketing communication; restaurant; sales promotion; Marketing; marketingová komunikace; podpora prodeje; reklama; restaurace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/208096