Název:
Videosekvence a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ
Překlad názvu:
Videosequention and their usage by physics education at basic schools
Autoři:
RYNEŠ, Tomáš Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je ověřit vhodnost používání videosekvencí při výuce fyziky. Oproti klasické výuce jsou vyučovací jednotky doplněny o multimediální prvky a žáci si mohou své teoretické poznatky ověřit při práci s videosekvencemi. Základem je předpoklad, že pokud teoretické znalosti a praktické dovednosti předávané v hodinách fyziky budou navíc doplněny konkrétními ukázkami, usnadní to žákům jejich pochopení a osvojení. Jde tedy o vhodně zvolenou vzdělávací strategii, která jednoznačně povede k lepšímu naplnění klíčových kompetencí v předmětu fyzika.The aim of this thesis is to certify appropriateness of using the video sequences during the Physics lessons. The school lessons are complemented by multimedia items which are not found in traditional education and that are why pupils can verify their theoretical knowledge during the work with the video sequences. The main point is the conditions that if the theoretical knowledge and competences given during the Psychics lessons are complemented by the concrete samples, pupils will easily understand and master it. It is a well chosen educational strategy which will lead to better fulfilment of the key competences in Physics.
Klíčová slova:
fyzikální úloha; interaktivní výuka; multimediální výuka; názornost; Videosekvence; výuka fyziky; clearness; interactive education; multimedia education; the Physics exercises; The video sequences Citace: RYNEŠ, Tomáš. Videosekvence a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/13798