Název: Marketingová strategie internetového podnikání v oblasti sportovních služeb
Překlad názvu: E-business marketing strategy for sport services
Autoři: Hrstková, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Klíčová slova: internetový marketing; Marketingová strategie; marketingový mix; sportovní tanec; výzkum; dance sport; data analysis; internet marketing; marketing mix; Marketing strategy; research

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/51064

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-500561


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-09.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet