Original title:
Marketingový plán pro zařízení prodejny se sportovním vybavením a servisními službami
Translated title:
Marketing plan for establishment of a sport shop with sport accesories sale and additional services
Authors:
Trakalová, Aneta ; Čáslavová, Eva (advisor) ; Voráček, Josef (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce je zpracování marketingového plánu pro zařízení prodejny se sportovním vybavením a servisními službami. Navržený marketingový plán bude vycházet z analýzy poptávky, z analýzy konkurence a z charakteristiky znaků cílových skupin potencionálních zákazníků. Navržený plán na situační analýzu cílového trhu se orientuje na vytvoření marketingové strategie a vytvoření finančního plánu uvedeného zařízení.Purpose of bachelor study is marketing plan for establishment of a sport shop with sport accesories sale and additional services. Suggested marketing process will respect supply and competition analysis and individual target groups trends of prospective customers. Lay-out of target market is oriented on marketing strategy and financial plan forming.
Keywords:
financial plan; marketing; marketing plan; marketing strategy; planning; finanční plán; marketing; marketingová strategie; marketingový plán; plánování
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/50352