Název:
Management sportovní akce Jizerská 50
Překlad názvu:
Sport event management: Jizerská 50
Autoři:
Štáhlová, Zuzana ; Omcirk, Vilém (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Management sportovní akce Jizerská 50 Cíl: Cílem diplomové práce je vytvořit návrh změn a doporučení pro 50. ročník Jizerské 50 i nadcházející ročníky. Metody: Diplomová práce využívá kvalitativní analýzu případové studie Jizerské 50, zároveň také její zúčastněné pozorování, doplněné o polostrukturovaný rozhovor a výslednou SWOT analýzu. Výsledky: Výsledkem diplomové práce je soubor návrhů a doporučení, které jsou založeny na SWOT analýze akce a využívají tak její výsledky. Analýza předešlých ročníků Jizerské 50 odhalila možnost aplikace změn v důsledku konání jubilejního 50. ročníku. Dále také možnosti v oblasti efektivnosti projektového řízení, partnerů akce, či programu akce. Klíčová slova: projektové řízení, běh na lyžích, organizace, sportovní sponzoring, SWOT analýza, marketingový mix.Title: Sport event management: Jizerská 50 Goal: The aim of the master thesis is to create proposal and suggestions for the 50th Jizerska 50 and the next upcoming event. Methods: In this thesis was used the qualitative analysis of Jizerska 50 - form of case study, participant observation, semi-structured interview and complemented by the SWOT analysis. Results: The result of master thesis is the set of proposals, which are based on the knowledge and results of Jizerska 50 in previous years and its SWOT analysis. Analysis revealed the possibility of applying new variations for the 50th Jizerska 50 and the next upcoming event. Also suggestions for project management effectiveness, sponsorship and event program. Key words: project management, cross-country skiing, organization, sport sponsorship, SWOT analysis, marketing mix.
Klíčová slova:
běh na lyžích; marketingový mix; organizace; projektové řízení; sportovní sponzoring; SWOT analýza; cross-country skiing; marketing mix; organization; project management; sport sponsorship; SWOT analysis