Název:
Turistická reklamní kampaň ve vztahu k cílovým skupinám
Překlad názvu:
Turistic Publicity and the final client groups
Autoři:
NOVÁKOVÁ, Lenka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Lenka Nováková. Turistická reklamní kampaň ve vztahu k cílovým skupinám (komparativní analýza). Bakalářská práce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta, Ústav romanistiky FF JČU, 2008. Cílem této práce je analýza cestovních kanceláří a jejich produktů, které jsou dostupné pro klientelu v Českých Budějovicích a jejich nejbližším okolí. Je zde vypracován přehled všech zastoupených forem cestovního ruchu a jednotlivých nabízených zájezdů v rámci těchto forem. Propagace jednotlivých cestovních kanceláří je zkoumána zejména z pohledu jejich webových stránek. Ty jsou pro prostředkem k vzájemné komunikaci mezi zákazníkem a cestovní kanceláří, poskytují informace o jednotce cestovního ruchu a nabízených produktech a zprostředkovávají koupi zájezdu. Podoba webových stránek úzce souvisí jak s druhem zájezdů, který poskytují, tak s určitou částí klientely, pro kterou jsou zájezdy určeny. The aim of this work is the analysis of travel agencies and their products, which are available to people living in České Budějovice and its environs. I have worked out a summary of different kinds of tourism and particular package tours, trips or excursions that are being offered within each of this kinds of tourism. Promotion used by every single travel agency has been studied throughout its web pages. This web pages are a medium for the communication between the customer and the agency. Anothers functions are to supply information about the company and its products as well as to mediate a buying of tour. The appearence of web pages are closely associated with the sort of tours, that are offered on them, and with the part of costumers that the trips are dedicated for.
Klíčová slova:
cestovní kancelář; cestovní ruch; webové stránky; španělské destinace; spanish destinations; travel agency; turism; web pages Citace: NOVÁKOVÁ, Lenka. Turistická reklamní kampaň ve vztahu k cílovým skupinám. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9393