Název:
Analýza marketingového prostředí
Překlad názvu:
Analysis of marketing environment
Autoři:
CIBUZAROVÁ, Romana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit marketingové cíle zvolené firmy a navrhnout případné změny. Teoretická část je věnována marketingu, marketingovému prostředí a analýzám marketingového prostředí. V praktické části jsou aplikovány PEST analýza a Porterův model "Pěti sil" na firmu, která se věnuje mezinárodní nákladní dopravě provozované vozidly nad 3,5 tuny. Závěr obsahuje navržené změny pro tento podnik.The aim of my bachelors thesis was to asses the marketing goals of selected firm and to propose possible changes. The theoretical part is devoted to marketing, marketing analysis and marketing environment. In the practical part is applied PEST analysis and Porter´s five forces model in the company, which deals with international freight transportation by vehicles over 3.5 tons. Conclusion contains proposed changes to the enterprise.
Klíčová slova:
analýza marketingového prostředí; marketing; marketingové prostředí; PEST analýza; Porterův model; analysis of marketing environment; marketing; marketing environment; PEST analysis; Porter´s model Citace: CIBUZAROVÁ, Romana. Analýza marketingového prostředí. České Budějovice, 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/11955