Název:
Analýza marketingového prostředí vybrané firmy
Překlad názvu:
The analysis of marketing environment for selected company
Autoři:
RADOVÁ, Veronika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je stanovit trendy na základě analýzy marketingového prostředí dané firmy a vytipovat silné a slabé stránky, popřípadě odhadnout ohrožení a možnosti firmy. Byla aplikována analýza marketingového prostředí na podnik Potrefená husa. Rozdělena je do dvou částí, přičemž v první, analýze mikroprostředí, je rozebrán podnik a aplikován Porterův model pěti sil. A v části druhé je zanalyzováno makroprostředí pomocí STEP analýzy.V závěru došlo ke stanovení trendů a vytipovaní silných a slabých stránek, popřípadě ohrožení a možností pro podnik Potrefená husa.The objective of the Bachelor thesis is to establish trends based on analysis of marketing environment of the company and to pinpoint strengths and weaknesses, where necessary, to estimate the risk and the possibility of the company. Was applied to the analysis of marketing environment of the firm Potrefená husa. It is divided into two parts, the first, the analysis of the micro-environment, it is disassembled and Porter applied the five forces model. And in the second part was analysed macro-environment by STEP analysis.In conclusion, to determine trends. Pick strengths and weaknesses, threats and possibilities for undertaking Potrefená husa.
Klíčová slova:
analýza; gastronomie; makro prostředí; marketingové prostředí; mikro prostředí; trendy; zákazník; customer trends; gastronomy; marketing environment; micro-environment analysis; the macro-environment Citace: RADOVÁ, Veronika. Analýza marketingového prostředí vybrané firmy. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/18990