Original title:
Marketingová strategie golfového resortu Golf Resort Černý Most a.s.
Translated title:
Marketing Strategy of Golf Resort - Golf Resort Černý Most a.s.
Authors:
Gruber, Jan ; Procházka, Jan (advisor) ; Štědroň, Bohumír (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se věnuje marketingové strategii golfového resortu na Černém Mostě. Na základě metod SWOT analýzy, STEP analýzy, analýzy konkurence a hloubkového interview přináší práce analýzu vnějšího a vnitřního prostředí resortu. Přínosem mé bakalářské práce jsou doporučení na zlepšení marketingové strategie golfového areálu v konkurenčním prostředí.Bachelors thesis is dedicated to the marketing strategy of the golf resort at Černý Most. Based on the SWOT analysis methods, STEP analysis, competitive analysis and in- depth interview work brings an analysis of the external and internal environment of the department. The benefit of my thesis are recommendations to improve the golf complex marketing strategy in a competitive environment.
Keywords:
competition; marketing mix; marketing of services; marketing strategy; konkurence; marketing služeb; marketingová strategie; marketingový mix
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/51049