Název:
Strategie firmy RÜCKL CRYSTAL, a.s. při vstupu na zahraniční trhy
Autoři:
Hubená, Markéta ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o souhrnné strategii střední české firmy, RÜCKL CRYSTAL, a.s., při vstupu na zahraniční trhy. Práce analyzuje postavení společnosti na českém trhu užitkového skla, její konkurenci na českém i světovém trhu, zahrnuje SWOT analýzu firmy. Součástí práce je návrh strategie vstupu firmy na floridský trh, včetně definovaného marketingové mixu, který vychází z PEST analýzy trhu, vývoje na americkém trhu skla a analýzy konkurence.
Klíčová slova:
analýza konkurence; mezinárodní marketing; PEST analýza; SWOT analýza; vstup na zahraniční trh
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7655