Název:
Rizika deficitu dílčích funkcí v diagnostice dětí mateřské školy
Překlad názvu:
Risks diagnosing partial Dysfunkctions in the Diagnostic of Childrens
Autoři:
KLUBALOVÁ, Ivana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá problematikou deficitu dílčích funkcí v diagnostice dětí mateřské školy a možnosti identifikace specifických poruch učení v předškolním věku. V teoretické části vymezuje terminologii specifických poruch učení, příčiny jejich vzniku, dále možnosti prevence a diagnostiky specifických poruch učení v mateřské škole. V praktické části je přehled výsledků výzkumného šetření testu rizika poruch čtení a psaní pro rané školáky provedeného ve dvou mateřských školách na předškolních dětech. This work is concerned in Specific Learning Disabilities (Special Education Needs), especially Risks diagnosing partial Dysfunkctions in the Diagnostic of Childrens, experiences and diagnostic possibilities in nursery school. The theoretical part includes Specific Learning Disabilities terminology, the causes of the generation and prevention and diagnosis possibilities of Specific Learning Disabilities. The results of the research in 2 different nursery schools are contained in the practical part.
Klíčová slova:
diagnostika; prevence; předškolní věk; Rizika deficitu dílčích funkcí; specifické poruchy učení; test rizika poruch čtení a psaní pro rané školáky; prevention; Risks diagnosing partial Dysfunkctions; Specific Learning Disabilities Citace: KLUBALOVÁ, Ivana. Rizika deficitu dílčích funkcí v diagnostice dětí mateřské školy. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9483