Název: Strategie propagace ve vybrané firmě
Překlad názvu: Propagation strategy in chosen company
Autoři: FIALA, Jakub
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingový mix; osobní prodej.; podpora prodeje; propagace; public relations; reklama; advertising; Marketing; marketing mix; personal selling; promotion; sales promotion and public relations.
Citace: FIALA, Jakub. Strategie propagace ve vybrané firmě. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9376

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-46557


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet