Název:
Průzkum produktů turistického informačního centra v Litoměřicích v návaznosti na analýzu zážitkového marketingu
Překlad názvu:
Product research of tourist information centre in Litoměřice in accordance with event marketing analysis
Autoři:
KOSINOVÁ, Vladimíra Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Situační analýza produktů turistického informačního centra v Litoměřicích a využití zážitkového marketingu v jeho aktivitách.Analysis of products of tourist information centre in Litoměřice and its improvement of event marketing and hedonic tourism.
Klíčová slova:
Litoměřice; marketing událostí; turistické informační centrum; zážitkový marketing; České středohoří; event marketing; hedonic tourism; Litoměřice; Tourist Information Centre; České středohoří Citace: KOSINOVÁ, Vladimíra. Průzkum produktů turistického informačního centra v Litoměřicích v návaznosti na analýzu zážitkového marketingu. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/7925