Název: Fenomén influencera na Instagramu: proměny ve světě reklamy
Překlad názvu: The Phenomenon of Instagram Influencer: Changes in the World of Advertising
Autoři: Doležalová, Aneta ; Hájek, Václav (vedoucí práce) ; Zavadil, Karel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Klíčová slova: influencer; Instagram; marketing; reklama; sociální média; advertisement; influencer; Instagram; marketing; social media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/151588

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-453486


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-10-17, naposledy upraven 2022-04-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet