Název: Překlad marketingových textů mezi němčinou a češtinou na příkladu propagačního časopisu
Překlad názvu: Marketing translation between German and Czech on the example of a promotional magazine
Autoři: Čapková, Andrea ; Kloudová, Věra (vedoucí práce) ; Svoboda, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: překlad marketingových textů|reklama|propagační časopis|transkreace|lokalizace|adaptace; marketing translation|advertising|promotional magazine|transcreation|localization|adaptation

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/148156

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-452698


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-10-10, naposledy upraven 2024-09-14.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet