Original title:
Návrh projektu realizace marketingové kampaně na sociálních sítích
Translated title:
The Project Proposal of the Marketing Campaign Realisation on Social Networks
Authors:
Trepeš, Marek ; Smolíková, Lenka (referee) ; Doskočil, Radek (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2021
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá řízením projektu marketingové kampaně pro vybranou společnost a následnou implementací vhodně zvolených metod pro řízení takového projektu ve třech fázích – předprojektové, projektové a poprojektové. V těchto jednotlivých fázích se zaměříme na stanovení cíle, logický rámec, zahájení, plánování, realizace, ukončení, hodnocení výstupů a zpracování návrhů. Tyto jednotlivé fáze a její dílčí kroky jsou popsány teoreticky a následně prakticky využity pro analýzu současného stavu a návrhu vlastního řešení.
This bachelor thesis is dealing with project management of a campaign for a selected company and subsequent implementation of chosen methods and tools for managing such project in three phases – pre-project, project and post-project. In these individual phases we are going to focus on setting up goals, logical framework, initiation, planning, implementation, project closeout, output evaluation and proposal processing. These individual phases and each partial step are theoretically described and then practically used in the analysis of the current state and the design of the solution.
Keywords:
logical framework; planning; project; project management; project manager; project team; logický rámec; plánování; projekt; projektový manažer; projektový tým; Řízení projektu
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/200277