Original title:
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
Translated title:
International Marketing Strategy of the Selected Company
Authors:
Stražovská, Lenka ; Vrba, Miroslav (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2021
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na analyzování současného stavu marketingové strategie ve vybrané společnosti S&K Label spol. s r.o. na zahraničním trhu B2B v Rakousku, která vyrábí etikety v Kuřimi. Na základě výsledků z vybraných ukazatelů se práce dále zaměřuje na vytvoření návrhů pro zlepšení mezinárodní marketingové strategie.
The diploma thesis is focused on the analysis of the current state of marketing strategy in a selected company S&K Label spol. s r.o. on the foreign B2B market in Austria, which produces labels in Kuřim. Based on the results of selected indicators, the work further focuses on creating proposals for improving the international marketing strategy.
Keywords:
communication mix; Marketing mix; PEST analysis; Porter's model of five forces; SWOT analysis; komunikační mix; Marketingový mix; PEST analýza; Porterův model pěti sil; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/197704