Original title: Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Translated title: Marketing Strategy of the New Product / Services Launch
Authors: Čamková, Veronika ; Šimberová, Iveta (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2021
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Analysis; Hotel; Marketing; New product / service; Porter's five forces model; Questionnaire survey; Risk analysis; STEP analysis; Strategy; SWOT analysis; Wellness; Analýza; Analýza rizik; Dotazníkové šetření; Hotel; Marketing; Nový produkt/služba; Porterům model pěti sil; STEP analýza; Strategie; SWOT analýza; Wellness

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/197562

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-442982


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2021-06-27, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share