Název:
Výzkum spokojenosti zákazníků pražských tělocvičen zaměřených na cvičení s kettlebellem
Překlad názvu:
Research of customer satisfaction in Prague gyms focused on kettlebell exercises
Autoři:
Rýc, Tomáš ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Výzkum spokojenosti zákazníků pražských tělocvičen zaměřených na cvičení s kettlebellem Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit spokojenost zákazníků se skupinovými tréninky a ostatním servisem v pražských pobočkách tělocvičen Železné koule. Na základě získaných informací od zákazníků budou sestavena doporučení pro zlepšení činnosti Železné koule. Metody: V rámci práce byl proveden kvantitativní výzkum založený na metodě elektronického dotazování. Výsledky výzkumu jsou zachyceny pomocí výsečových a sloupcových grafů. Výsledky: Skrze výzkum bylo zjištěno, že jsou zákazníci se službami v obou pražských tělocvičnách Železné koule spokojeni. Z nedostatků byla pro majitele Železné koule navrhnuta možná řešení na zlepšení. Klíčová slova: sportovní služba, marketingový výzkum, klienti, dotazováníTitle: Research of customer satisfaction in Prague gyms focused on kettlebell exercises Objectives: Main goal of the Bachelor thesis is to find out the customers'satisfaction regarding group sessions and other services provided by Železná koule gyms. Based on information gained from customers' feedback, recommendations for the improvement of Železná koule operations have been prepared. Methods: In terms of work there was a quantitative research based on electronic survey. Research results were collected and shown through pie and bar charts. Results: The research shows that the clients are satisfied with the services provided by both Železná koule gyms in Prague. In areas where Železná koule was shown to require improvement many solutions have been proposed for the benefit of the owner. Keywords: sport service, marketing research, clients, surveys
Klíčová slova:
dotazování; klienti; marketingový výzkum; sportovní služba; clients; marketing research; sport service; surveys