Název: Marketingový výzkum
Překlad názvu: Marketing Research
Autoři: Šmerda, Lukáš ; Mráček, Pavel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: finance; komunikační mix; marke-tingové prostředí; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; služby; communication mix; finance; marketing; marketing communication; marketing environment; marketing mix; services

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/195343

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-432811


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet