Original title:
Socioekonomické faktory podnikání a jejich využití v marketingové strategii
Authors:
Kutálková, Martina Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá socioekonomickými faktory a poukazuje na jejich využití v rámci podnikání. V literární rešerši jsou objasněny pojmy z této problematiky, a také jsou zde definovány základní pojmy z oblasti marketingu a podnikání. Práce obsahuje i srovnání prací jednotlivých autorů, kteří se touto problematikou zabývají. V analytické části je využito poznatků z literární rešerše. Socioekonomické faktory jsou zde aplikovány na konkrétní firmě a na základě marketingových metod je navržena marketingová strategie pro zvolenou firmu.The bachelor thesis deals with socioeconomic factors and pursues their application in business. The main concepts of this topic are discussed in literary research, including basic definitions from business and marketing field. The thesis also contains comparison of various works from number of authors who deal with this topic. The analytical part of this thesis is based on findings from literary research. Socioeconomic factors are employed on specific company and a marketing strategy based on marketing methods is designed for this company.
Keywords:
konjunkturální průzkum; marketingová strategie; podnikání; socioekonomické faktory