Název:
Strategie rozvoje internetového obchodu s dárkovými předměty
Autoři:
Juránková, Simona Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem práce je Strategie rozvoje internetového obchodu s dárkovými předměty společnosti Hudebnikum s. r. o. Cílem diplomové práce je návrh strategií, které by měly firmě pomoci při jejím dalším rozvoji. Základ práce je tvořen analýzou vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě získaných faktů byly navrženy strategie pro rozvoj společnosti. Práce se skládá u teoretické části, kde je pozornost věnována studiu problematiky za pomoci odborné literatury a odborných článků a z části praktické, kde jsou provedeny jednotlivé analýzy vybraného podniku. Výsledná zjištění jsou zanesena do SWOT matice a navržena závěrečná doporučení. Klíčová slova Analýza vnitřního a vnějšího prostředí, PESTE analýza, Porterova analýza pěti hybných sil, Model 7S, Vybrané ukazatele finanční analýzy, BCG matice, SWOT matice, Závěrečná doporučeníThesis analyses outer and inner environment of a company Hudebnikum s. r. o. The goal of the thesis is a proposal of strategies, which should help the company with it's further development. The basis of the work consists of the analysis of the internal and external environment. On the basis of the obtained facts were designed the strategy for the development of the company. Thesis incorporates theoretical part, where attention is paid to the study of the issue with the help of professional literature and professional articles and part practical, where are carried out the individual analysis of the selected company. The resulting findings are entered into a SWOT matrix and proposed final recommendations. Keywords Outer and inner environment analysis, PESTE analysis, Porter model´s 5 forces framework, Model 7S, Selected indicatorsof financial analysis, BCG analysis, SWOT ana-lysis, Final stratégy
Klíčová slova:
analýza vnitřního a vnějšího prostředí; BCG matice; model 7S; PESTE analýza; Porterova analýza pěti hybných sil; SWOT matice; vybrané ukazatele finanční analýzy