Název:
Efektivnost reklamy ve specializovaném zařízení služeb
Autoři:
Dvořáková, Michaela Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá ekonomickou efektivností reklamy ve specializovaném zařízení služeb, konkrétně wellness centra Infinit Maximus v Brně. V práci jsou podrobněji charakterizovány služby, wellness, marketing a ekonomické ukazatele pro měření objektivních ekonomických výsledků. Pro zjištění efektivnosti reklamy Infinit Maximus se vychází ze skutečných výdajů vynaložených na reklamu a z výsledků odpovědí respondentů v dotazníku. Dotazník slouží i k zjištění spokojenosti s nabídkou služeb, jejich kvalitou a s výší cen za poskytované služby. V závěru práce jsou uvedeny návrhy k zvýšení návštěvnosti wellness centra.The bachelor thesis deals with the economic effectiveness of advertising in a specialized service facility, namely the Infinit Maximus wellness centre in Brno. Services, wellness, marketing, and economic indicators for measuring objective economic outcomes are described in more details in the thesis. To determine the effectiveness of Infinit Maximus advertising, actual costs of advertising and the result of the respondents answers in the questionnaire are analysed. The questionnaire also serves to determine the satisfaction of the service offer, its quality and the price of the provided services. At the end of the thesis, there are suggestions how to increase attendance of the wellness centre.
Klíčová slova:
efektivnost; reklama; služby; wellness